DI 2 + LucyDeliz<3 = sant! Men inte irl!

Znookie här igen!

Jag har en sak och säga:

Vissa tror att dI 2 och Delz är tsm irl också men det är helt fel! Dom känner inte änns varann irl!

Dom är tsm på msp och har visat bilder på varann irl men det betyder inte att dom är tsm!

Vill bara att ni ska förstå det och en sak till...

INGEN FRÅGAR CHANS PÅ DI 2 FÖR HAN ÄR DELZ OCH INGEN ANNAN OCH DEN ÄNDA HAN VILL HA ÄR HENNE :D

Så nu vet ni det :) <3

 

Puss och kram!

/ Znook

 <--- Jag, Znookie irl ;)


Kommentarer
Postat av: Sharpei64

Asså jag heter så på msp, men Gud vad söt och snygg du är, om min kusin såg dig skulle han börja dregla.


P.s. Älskar din blogg!!

2012-09-30 @ 14:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0